Sushi

Eftersom jag nt följde med päronen till kinarestaurangen igår vill dom äta sushi med mej idag. Sååå.... Idag blir dte sushi. Ska peta bort riset, då kmr det bli ca 150-200 kcal. Plus pga det kommer jag nt hinna träna på gymmet! Fast har redan tränat 40-50 min hemma. Ska gå på PW i en timme, boosta upp kroppens förbränning och metabolism. :P
.
Har ätit ca 250 kcal idag. Nöjd? Nej, absolut nt! ska äta sushi sen oxå!!! WÄÄÄÄ!!!!!!!! Nt glad...
Jag tränade dock bort ca 150 kcal nu (m PW 420 kcal) så kanske blir nöjd... Vill gymma. Men har nt tid... Ska FÖRSÖKA gymma imorn efter skolan, troligtvis kmr jag nt hinna... Men men

Mums! Älskar hennes ben.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0