Suketter... My hero.

Har sovit så bra idag. Det var nog för jag tog några bloss av en aldeles för stark cigg, en på 0.8 mg. Jag brukar röka milda på 0.3 så jag blev riktigt yr och somnade på en gång. Juste måste köpa cigg. Mina tog slut men jag har ju haft paketet i en vecka, så stolt :D
.
Jag har varit riktigt sötsugen de senaste dagarna. Asså riktigt sötsugen. Men som tur har jag suketter vid min sida. Dom har ju inga kalorier eller socker men de är ändå söta så det brukar dämpa mitt sötsug. Ett tips för dom men söckersug som vill bli smala ;)
.
Sov hos MJTS idag. Mysigt. Vi var vakna tills 3 på natten och jag vaknade för en timme sen så jag fick den sömn jag behövde för att gå ner i vikt. Vi ska ut t stan med hennes mami sen. Hoppas de nt bråkar mer, MJTS ska ändå åka iväg på söndag (imorn) så jag vill nt att det slutar dåligt mellan henne, hennes mami och mej. Får väl hoppas :)
Och btw! Min vikt! Gissa vad den e!!!! Har gått ner till 58.4 kg! Åh så glad jag e :) Kanske kan lägga de 6 dussina bakom mej :D

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0