Stanna i sängen

Hade svårt att vakna idag. Mina ögon ville liksom limma ihop sig och skrek till mej "Nej! Lämna inte sängen! Stanna i sängen!" Men jag måste gå t skolan idag. Får inte missa ner än vad jag redan gjort. Plus så ska jag göra en viktig sak efter skolan idag, så det är ju änni ett skäl till att jag måste gå. vrf kan det inte bli helg nu!!!
.
Så idag ska det bli under 350 kcal, så inga blåbär idag nej. Ska ta en miso-soppa och finn chrisp till frukost, och lunch sallad. Middagen vet jag intw, mwn ingwt gym idag pga alla läxor. Kommer stanna i skolan också sent så kommer inte kunna uppdatera särskilt mycket idag :(

.

Kommentarer
Postat av: hallucinationer

Vad är det för miso-soppa du äter, och var kan man köpa den? :)

2012-01-31 @ 15:35:02
URL: http://hallucinationer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0