PW and coke zero

Svar till hallucinationer (inlägg):
Äter veggo-köttbullar från "Hälsans kök", finns i normala mataffärer. 5 st bullar ca 120 kcal (väger 70 g).
.
Var ute på en PW (powerwalk) m hunden. Eller det var mer som att gå snabbt än PW :p Gick i ca 40 min och blev fett trött efter. Ska dricka klart min cola zero och sen gå o tvätta mej. Ska sova sen (runt 21.30) och sova t kl 06.30. Behöver verkligen att sova. När det blir varamare ute (minst 15 grader) ska jag lägga mej tidigare och vakna tidigare så att jag kan träna på mornarna i ca 30-40 min. Det är bra att träna på morgonen. Då får kroppen en lite kick.
.
Go Natt alla o sov sött o långt ;)
bloglovin.bloglovin

.

Kommentarer
Postat av: Hope

Såg den rörliga bilden.... är det ur en film? Väldigt fachinerad utav din blogg. :)

2012-01-11 @ 00:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0