Nått mitt ena delmål!

Ställde mej på vågen hos MJTS. Den visade... 59.7 kg med kläder! (ca 59 kg utan). Jag hat nått mitt första delmål och jag e fatiskt stolt över mej själv. Gått ner 2 kg från bloggstarten. Har hafr min blogg i lite mer än en månad. 2 kg e ju en liten viktnedgång på en månad men jag åt ju ganska mkt i början + julen och nyåret förstörde lite så jag hoppas på mer nästa månad, ca minus 3-4 kg. Vill väga högst 50 kg till skolavslutningen, och den är i mitten av juni så det e ca 5.5 månader kvar. Om jag håller samma tempo som nu kommer jag väga mindre än 50 :) så jag får bara nt ge upp. Sakta men säkert är bättre än inget ;)
.
Tack Anna för svar. Jag förstår dej att du nt vill säga din vikt och jag hoppas du når ditt mål snart :)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0