Keep your friends close and your enemies fat!

Har varit fett slö idag. Ramlade ihop i affären för jag var så trött men reste mej snabbt så jag tror att ingen märkte. Hela dan e som en ända stor dröm och jag känner mej nt rätt liksom... Kanske blir bättre imorn.
.
Har ätit ganksa mkt idag, kommer nog äta nåt litet till, men nt mer än 150 kcal så jag nt överstiger 500 kcal idag. Ska gå o träna imorn, kanske. Få se hur jag mår för just nu mår jag skit och vill gå o lägga mej o sova men kl e bara 21 så jag menar wtf :/
.
Vill baka nåt så att andra kan äta det så de blir feta o jag smal. Fast jag kommer kanske äta lite av det jag bakade men jag vill nt! Ska försöka att nt äta när jag bakar, OM jag bakar.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0