I stare at my reflection in the mirror

Vaken! Mitt humör är svajigt nu. Om min morgon blir bra d.v.s. mina päron lämnar mej ifred och jag inte äter något, så kommer mitt humör vara bra idag. Så nu får vi se om hela min dag försörs eller om jag kan rädda den.
.
Ok, nu ska jag väga mej. Se om jag gått ner (som jag säker nt gjort) elr gått upp (som jag säkert gjort). Dock så har flera personer i skolan frågat om jag blivit smalare elr gått ner i vikt. Jag svarar ju nej för själv ser jag inte så mycket resultat varken i spegeln eller på vågen. Men nu kommer sanningens ögonblick, om jag seriöst har gått ner i vikt.

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Av alla människor så tar du Selena Gomez ? AHAHAHA :D

2012-01-21 @ 13:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0