I spent my whole life choosing and It always chose wrong

Åt igår, över 600 kcal. Jag hade planerat att äta under 500 kcal/dag så för att jämna ut det kommer jag idag äta 400 kcal. Inte en kalori mer! Det kommer bli svårt men det blir lättare när man har ciggen vid sin sida ;) och en kompis
MJTS åkte hem idag efter att ha varit hos mej i drygt en vecka. Hon åkte tidigt på morgonen men nu ska jag ut o träffa henne igen :) kmr bli trevligt att vara hos henne ett tag eftersom där e det lättare att röka utan att bli busted.

.

Kommentarer
Postat av: anna

sv, jag säger helst inte hur mycket jag väger, men det är way to much!

Det bästa jag gjort är att äta oftare och mindre. Dte funkar på mig :)



plus vardagsmotion!

2012-01-02 @ 13:46:46
URL: http://villblismal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0