Hetsäter

Sitter och hetsäter, men kan inte lsuta. Skrive rom det t.o.m. men kan bara inte sluta! Det är så svårt, me jag vill. Jävla fetto jag e... Det kommer säkert bli över 1000 kcal idag... Har ätit 5 ballerina (335 kcal), lite chips (300 kcal), choklad (300 kcal) samt sallad, miso-soppa och finn chrip (70 kcal)... Jävla fetto. Kommer ta dulco idag för att få bort allt. Kommer ha så jävla ont i magen imorn, men jag får lida för mina misstag. Orkar inte spy. Är helt slut i kroppen av något skäl... Hm... Ska gå ut o ta en cigg på blkongen för päronen åkte t gäster. Cigg, min enda vän...

.

Kommentarer
Postat av: A

Jag hatar att man inte kan sluta hetsa fast man vet att man kommer ha ångest och har det...



kramar! <3

2012-01-29 @ 20:29:51
URL: http://wwillbethin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0