Gymmet vs. Träning hemma

Vaknade av ett behov att sprnga till toan. Som tur är det sista gången jag kommer ta dulco på ett tag. Känner mej tom nu, ren. Sen gick jag till köket och gjorde miso soppa (28 kcal). sitte och dricker den nu. Ska till skolan idag också så då kommer det bli svårt att inte äta, men får komma på med nån ursäkt haha
.
Ska träna hemma idag i ca 1.5h (promenad, condis och styrka). Vrf hemma? För mina päron tycker fortfarande att jag är för sjuk för att gå t gymmet. Menmen får väl träna hemma :) spelar ingen roll för mej idag faktiskt. Är faktiskt för slö att dra mej till gymmet med världens största gym-väska och sen byta om medans alla tittar hur fet man är. Sen ska man vänta för gymmet är fullt och sen när man väl börjar träna som tittar alla på en för man är så fet och svag. Sen ska man dusha och då är det värst. Dushar av mej lite snabbt och springer nästan till skåpe för att byta om igen. Sen ska man dra sig hem ocg bussen är alltd full. Så livet är hårt i gymmet. Dock så är det bättre träning i gymmet dvs bättre maskiner, redskap osv. Därför ska jag träna hemma. Men har spinning i helgen så det blir ju kul :D

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0