Galen natt

Hela natten var cp. Jag minns hälften, typ fragment, och resten e typ borta, eller suddig. Vissa saker som jag kommer ihåg vill jag tn komma ihåg. T.ex. att jag proppade i mej chips. Säger nt mer...
.
Idag ska jag vila upp mej så jag orkar att gå o träna imorn. Måste träna minst 1 tim så att jag nt blir fet... Ta bort chipset liksom!
Idag kommer jag säkert spela xbox o sova. Kommer förska att nt äta så mkt eftersom jag åt chips igår + jag sov ganska lite, runt 7 tim. Jag borde soa minst 9 tim. När jag vaknade städade jag rummet, lite träning iallafall. Städade hela min garderob, dammsög osv. Bra att jag gjorde nåt i alla fall ;)

(Bilder kmr sen, datan hackar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0