Fördubblad dos

Eller det stod att man fick ta två st så jag tog det :P Om nån undrar så pratar jag om dulco. Vill verkligen få bort allt jag åt idag fastän jag hamnade på ca 50 kcal. Ska träna imorn på morgonen i ca 1h. Ser fram emot det för det känns så bra att träna. Jag tränad epå gymmet idag i ca 1h och jag var helt utmattad men glad som fan. Jag tränade så mkt att jag inte kunde andas (har ansträngnings astma) men jag överlevde till slut, nöjd. Tränade mest ben och kondis: 15 min rullband (ca 9 km/h), 10 min cykla (ca 25 km/h) och benstyrka i ca 30-40 min. Ser verkligren fram emot att bli smal. det är liskom mitt mål i livet, att bli smal. Prioritet no 1!!!

.

Kommentarer
Postat av: ache

tycker du skall vara försiktig med dulco om du är ovan. det kan göra riktigt ont om du endast ätit 50 kcal så räcker en gott och väl. sen om du tar dulco dagligen så kommer du alltid behöva ta laxeringsmedel för att ens kunna gå på toaletten så läs på lite innan, det gjorde inte jag och jag har alltid problem när jag ska sköta magen..

2012-01-25 @ 23:31:05
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0