Falskt

Jag e nt ok. Jag döljer bara min sorg bakom falska leenden och glädje. Jag har hållt på så ett tag, försökt att vara glad och sprallig och det är så folk ser på mej. Men jag har nt varit mej själv på ett tag, ca ett år, sen bulemin började. Jag har varit extra mycket sprallig för att folk inte ska se hur olycklig jag är. Och folk har tolkat beteende fel. De tror att jag e nån sorts av attentionwhore, att det är jag. Men jag har försökt att dölja hur jag egentligen är, gömt mej bakom en beteende som representerar självförtroende. Under jullovet bestämde jag mej att nt spela mer, men det kommer ta sin tid för det är svårt att plötsligt bli sej själv efter ett år av teater.
.
Bråkade med kompis pga det. Hon tror jag är en attentionwhore och att jag mår bra, inget är fel på mej. Ville prata med henne om det, men hon lyssnar nt utan bara skriker på mej att hon nt orkar med mej och att jag är en idiot. Jag var lugn, ville prata som en mogen människa men henne, men hon lyssnar ju nt! Jag vet att hon läser det här så hon kommer nog troligen fatta att jag nt vill vara vän med henne om hon nt lyssnar på mej och fattar att jag mår dåligt.
.
Jag trodde riktiga vänner skulle vara förstående och lyssna på sina vänner...

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0