Drömmar

Att drömma är fantastiskt. Man upplever saker som är overkliga. Fast sen när man vaknar så mår man dåligt för att det var overkligt. Jag drömde idag att jag var smal, hade en pojkvän och levde rena rama lyxslivet. Jag vaknade och mådde dåligt. Först och främst för att jag inte har något av det där. Jag är inte smal, har ingen pojkvän och mitt liv är inte lyx. Fast det andra skälet till att jag mår dåligt var för att dulcon började fungera. Trevligt...
.
Skola idag... Suck. Orkaer inte med den här skiten. Vill bara stanna hemma i min säng med min bägare av fun light och sova eller spela datorspel. Då distraherar man tankarna från mat och är inte hungrig om man inte plötsligt hetsäter som jag gjorde igår... Jaja får väl överleva i skolan på något sätt.

.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Skolan förstör mitt liv.. :(

2012-01-30 @ 15:25:03
URL: http://nnicoles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0