Diet-tips

Regnbågsdieten är en diet där man äter inom en viss färg varje dag. Den kan dock bli lite jobbig eftersom man äter ganska lite men den e effektiv för man äter bara 696 kcal i veckan! Har nt testan den än men ska börja med den nästa vecka.
.
Skinny bitch-deten är mer som en livsstil eftersom man ändrar hela sitt liv, typ. Man blir vegetarian, slutar äta "vit mat" (vit pasta, bröd osv), slutar äta laktos och övergår till soja och slutar äta socker och sötningsmedel så att man får bort sötsuget. Jag följer den halvt ty jag e vegetarian och inte äter/ dricker så mkt laktos (jag e laktos- intolerant) och jag försöker undvika socker (inte sötningsmedel) och "vit mat".
.
The weight loss cure som oxå är mer som en livsstil. Den är väldigt jobbig eftersom den har många regler men när man väl kommit in i den blir det enklare. Jag följde den i somras då jag vägde som minst och den funkar verkligen. Man gick nt bara ner i vikt utan kroppen såg bättre ut och man åt rätt utan att ens tänka på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0