Diet Point

Eftersom jag har svårt att kontrollera min hunger kommer jag följa en viss diet. Har haft en app på min mob med skit många dieter som jag aldrig riktigt användt eftersom jag nt haft tid att följa, men nu så smäller det. Ska följa "3-Day Low Calorie Diet", fast kommer följa den i 6 dagar om nt 9 :P. Det är ca 600 kcal/ dag, och eftersom det är så mkt kommer jag träna minst 3 ggr/ vecka i gymmet i 1 tim och minst varje dag hemma (t.ex. PW, promenad, styrak) i 1.5 tim (om jag nt går till gymmet, då behöver jag bara träna hemma i 1 tim). Jag kommer vilja ligga på under 200 kcal/ dag (helst minus-tal).


.

Kommentarer
Postat av: ache

vad är det för app?

2012-01-16 @ 07:11:27
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0