Det svider

... att man hela tiden blir dissad av sin bästa vän. Antingen vill hon nt va med mej elr så får hon inte kontakt med mej. Dock har hon träffat en annan vän och det verkade vara hur lätt som helst för dom att träffas men att träffas med mej ä ju ett STORT problem. Om dte är så hon vill det så behöver vi nt vara vänner. Jag har ju känt att det blir distance mellan oss och hon verkar inte ens vilja prata med mej när jg ringer henne (när jag får kontakt med henne)... Jag vill säga det här t henne men jag kan ju nt för jag får ju nt ens kontakt med henne så fu*k it och om du vill nåt så ring mej!
.
Ska iallafall dra t stan och köpa dulcolax... Mitt liv är värdelöst. Åker t stan bara för att gå t apoteket. Forever alone...

.

Kommentarer
Postat av: C

<3

2012-01-22 @ 18:30:28
URL: http://deolyckliga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0