Day 05: Why Do You Really Want To Lose This Weight? Are You Doing It For You?

Allt jag har gjort är i slutänden för mej. T.ex. bra betyg är för att mina päron ska vara stolta för då känner JAG mej bra.
.
Så att jag vill gå ner i vikt är ju absolut för mej. Jag känner mej sm en ballong. Jag vågar inte visa mej i bikini på sommaren längre. Jag vågar nt ha på mej vissa kläder för jag ärr rädd att jag ser fet ut. Jag vågar inte äta framför andra för att jag är rädd att de tänker "Hon som är så fet och äter så mkt".
.
Jg vill våga! Jag vill vara modig! Men jag kan nt förns jag känner mej bra i min kropp, och det gör jag inte. Det känns som om jag är en själv, fast i en fet kropp som inte tillhör mej. Och det är nt så det ska vara. Nej! Så jag gör det här för mej, bara mej, för att jag vill bli smal och våga, våga vara mej själv!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0