Clash of the Titans

Sitter och kolla rpå film medans jag proppar i mej med fun light och sockerfira Läkerol fruit smoothie. Har redan tagit dulco. Ska dusha sen och gå och lägga mej. Tror ej jga kommer gå till skolan imorn. Mår riktigt dåloga och vi har uteaktiviteter imorn så jag vill bara begrava mej under mitt täcke med min huvudvärk och magvärk och depressi. Är trött hela tiden och har ingen lust att gå ut till det sociala. Förut älskade jag gå på bio, tille tt kafe eller bara går runt med kompisar. Nu hatar jag allla sociala event. Bläää!
.
Är jag den ända som märker att alla tjejer/ kvinnor i filmer är snygga/ smala. De får alltid den killen de vill ha som älskar dom, dom lyckas i livet, är vackra och omtyckta osv. Så vad betyder det? Jo att om man inte är smal så är man inte fin, man kommer inte lyckes i livet osv. Eller hur? Är jag den ända som verkligen tycker det?

.

Kommentarer
Postat av: aww

Lyckan sitter inte i siffrorna!

2012-01-26 @ 00:23:18
URL: http://bortavidmolnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0