Borta

Att sova är det bästa som finns. Då har man inget sötsug, man kan inte äta, man behöver inte prata med någon, och man förlorar kcal utan att behöva göra något. Har precis vaknat från en 2 timmars tupplur och jag är glad. Jag känner att jag är "on the top of the world" dock så har jag ingen energi alls, fast det har jag inte haft alls idag. Jag har liksom dragit mej förbi denna dag och kännt mej sjuk (förkyld), haft ont i huvudet, magen, ingen energi osv.
.
Skulle nt äta någon lunch idag men gissa vad: Idiot-lärarna tvingade mej nästan att äta: "Nämen vad smal du blivit. Ska du nt äta något? Har något hänt? Vill du prata om det?" var det jag hörde hela tiden. Lämna mej ifred bara!

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0