Svar

Till anonym, inlägg: Ehum men förlåt att jag inte har på mig en push up bh. Det där är ett linne som inte "framhäver" brösten. Om jag hade ne push up så hade det ju sett annorlunda ut. Menmen om du tycker det så k bry. Jag bryr mig faktikt inte om det. Jag gillar dom för jag vill hellre ha små och vara smal än stora och vara fet. Tycker bara det... Jag kan inte ändra min bröst-storlek men jag kan andra min storlek i kläderna.
.
Och förlåt om jag lät arg men är inte på humör + jag tycker det är fegt att kommentera en sådan kommentar anonymt. För jag kan kaxa tillbaka, men du är visst feg och vågar inte säga vad du tycker oanonymt :/
.
Plus: eftersom mina bröst har blivit mindre än förut betyder det att mitt fett börjar att försvinna och att jag äntligen börjar blis mal för en gångs skull.
Så k bry. Jag bryr mig inte om fega jävlar som du!

Jag menar vad föredrar du?
.
.

Bild på mig:
Det är ju inte så att jag ska gå runt så här. Jag skulle fy fan skämmas :/
.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Såg kommentaren, vilken idiot alltså.. Ta inte åt dig av den fega människan :) Hon måste må dåligt själv som känner behov av att trycka ner andra på det sättet.

2012-02-13 @ 20:05:29
URL: http://lightperfection.blogg.se/
Postat av: Nicole

Vet inte vad de va för något men der inget fel på dina bröst iallafall haha

2012-02-13 @ 20:21:36
URL: http://nnicoles.blogg.se/
Postat av: Anna

weeelllll.. jag kan komma fram till dig men då skulle du bara göra till värsta grejen och typ böla. så aa..just sayin' :*

2012-02-14 @ 14:20:08
Postat av: Anonym

Finkänsligt Anna Harutyunyan, idiot

2012-03-19 @ 23:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0