Svar

Inlägg:
Till Anonym: Tack för tipset, men vet inte riktigar vad jag ska tänka över, måste jag erkänna... Faktiskt så tycker jag hon var finare när hon var msal, men det är kanske bara jag som tycker det :/.
Till Anonym: Jag är inte feg och tar bort din kommentar, jag tog bort hela inlägget eftersom jag fick tips från vän att många i min klass läser min blogg och jag vill inte at dom skulle se inlägget. Jag vet faktiskt inte hur alla i min klass vet om bloggen, för själv har jag bara sagt om den till en enda person, och det har spridits sig, både till människor som jag vill att dom ska veta, men också t määniskor som jag inte vill attd e ska veta.
.
Inlägg:
Till ache: Jag har aldrig blivit diagnoserad som en bulimiker eftersom jag kom "över det" innan jag äns sa om mina problem till någon, dock gjord ejag olika tester på internet och alla de olika tester som jag gjorde visade samma sak: att jag har bulemi.
.
Inlägg:
Till Anonym: Visst de kankse inte bryr sig om bloggen, men de vet om den och om de går och tittar på mej i korridoren och tänker "freak" så har jag en rättighet att veta det. Det är ju itne särsklit kul att de vet om det utan att JAG vet det :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0