Snabb som en blixt

ska jag vara när jag skriver detta inlägg. Jag har ju haft fullt uppe med familj och skidor osv, men ändå, konstigt nog, har jag inte haft tid med att träna...
.
Har åkt skidor idag från kl 10.30 till kl 16.30 så det blev en del åk men bara runt 2-3 timmars ren åk dvs ca -900 kcal idag, fast jag åt en del eftersom min kompis päron bjöd på lunch: frukost: 1/2 portion havregrynsgröt m blåbär o kesella, kaffe (170 kcal), lunch: fet äckligt god soppa m bröd (350 kcal), middag: kesella m kaffepulver o lite makaroner (150 kcal), övrigt: müslibar, äppelmos, frukt-dryck (200 kcal). Så totalt idag ligge rjag på -30 kcal. Det är ändå mycket eftersom jag åt som en häst och tränade inget efter skidorna. Imorn ska det bli mindre kcal t.ex. mindre lunch, ingen kcal-rik kaffe utan antingen te eller svart, inen övrig mat (kanske en müslibar om jag känner mig svimfördig) och ingen kolhydratsrik mat t.ex. makaroner. Så om jag tränar oxå styrka o yoga i 1h så kommer jag säkert ligga på -300 om inte lägre ner :D Kommer inte våga väga mig när jag kommer hem eftersom jag äter osm en gris och muskler väger ju mycket, men iaf. Kommer säker gå upp i vikt... :,(

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0