Så klart...

...att jag måste proppa i mej 400 kcal i form av twix. Såklart att jag är svag. Såklart att jag inte kommer kunna bli smal. såklart, såklart, såklart. Jag är lika svag som jag är fet, dvs mycket. Ångrar att jag lever. Ångrar att jag inte begick självmord i 7an som jag hade planerat ett tag. Jag vet, galning jag är som tänker på det, menmen. Om jag gjorde det  hade jag inte haft ett jävla cp-liv som fet, ingen hade behövt lida pga av mej, men sånt är livet: Svårt.
.
Kommer inte träna idag eftersom jag är hos MJTS och kommer sitta här ett tag pga att jag bråkat m päronen och orkar inte åka hem. Har ändå inte några läxor till imorn så det gör inget. Har bara nationella i Svenska som alla i hela Sverige i 9an har. Till och med de smala tjejerna som jag vill likna.

Min mage när jag blir smal???
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0