Rörig mage och svidande ögon

Det rör sig i magen hela tiden. Upp, sida, ner, sida. Sen har jag ont i ögonen. det svider och det svider. Vet inte vrf. Fick typ något i ögat imorse och det har gjort ont sen dess. Och det gör ONT ONT ONT!!! Blää...
.
Har ätit lite idag, tills kvällen. Frukost: 2 finn chrisps med light philadelphia, lätt yoghurt (120 kcal), lunch: 1 wasa macka, sallad och lite bröd (200 kcal), middag: sallad m sås (50 kcal). Mellis/ hets: havrefras, lite ost (200 kcal). totalt: 570 kcal. Det kunde verkligen gå bättre. Om jag inte hade ätit havrefraset hade jag ätit under 500!!! Fy fy fy. Jaja lyckades NÄSTAN och imorn är det en ny dag. En ny dag med nationellaprov...
.
Svar till P, inlägg: Nej, jag drar int ein magen, fast jag spänner den men det gör jag hela tiden för att träna den även när jag inte "tränar" så att man kan få en fin platt mage snabbare :P Men jag drar dock inte in den.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0