Oj...

Vad dåligt man har uppdaterat :P Skälet till detta var för imorse när jag vaknade kl 07.30 pga dulcovärk så tittade jag på film och senare städade så jag har inte haft tid :( Och mer blir det nog inte idag för jag ska ha "tjejmiddag" med några vänner. Kommer bli kul förutom att det kommer vara hur mycket mat som helst så jag kommer ha SKIT svårt att undvika all mat. Kommer behöva ta minst 3 dulco efter... Är redan rädd plus det kommer vara hos mig så alla kommer bli "Vrf äter du nt? Gillar du inte maten? Men gör något  annat det är ju ditt hus!" Så jaa, ni förstår :/

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för att du bjöd mig..

2012-02-21 @ 19:35:04
URL: http://skinnyness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0