Nationella Prov

Så är ganska nervös, men jag tror att jag kommer få bra om jag hinner med allt. Kommer behöva skynda mej skit mkt. Tog en liten större frukost pga nationella: 1/2 porton havrefras m lätt mjölk (77+27=104) Hoppas jag kommer vara mätt efter det. Som tur har vi lunch tidigt idag. En till wasa macka blir det (170 kcal om jag inte delar med som jag kommer vilja göra).
.
Jag har det problemet att jag äter om det finns. Om det inte finns så äter jag inte helt enkelt. T.ex. igår efter mitt vredesutbrott då jag slängde ut alla mina kläder ur klädskåpet och slängde runt min stol i hela rummet, så ville jag hetsa men jag visste att jag bara kommer få ångest. Så jag tog lätt ksella och hällde in lite fun light. Sedan när jag blandade så hälldes hälften ut av det som finns innan så jag åt bara 1/3 av kesella burken. Kommer använda det knepet mer.
.
Lycka till alla nior som har nationella om ca 1.5 tim!!!!

.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0