Livet har sina vägar.

Så efter att ha bila ännu en timme kom vi fram till Åre. Hann åka ca 1 timmars skidor idag innan liftarna stängdes dvs bort med 300 kcal. Sen mitt intag: Frukost: Cup a soup, yoghurt och finn chrisp (160 kcal), lunch: tortelini m spenat (150 kcal), middag: cessar sallad utan sås (200 kcal, övrigt: muslibar, naturgodis (200 kcal): dvs totalt: 250 kcal. Gjorde oxå efterätt m lätt kesella och blåbär/ jordgubbar som jag sen kommer dela med familjen men jag kommer bara vilja ta två matskedar om inte midre. Ska träna sen oxå, styrka i ca 30 min.
.
Vet ni vad? JAG GLÖMDE VÅGEN!!! Både viktvågen som jag väger mig själv på och, sorgligt nog, matvågen. Jag kommer få panik och ångest över att jag inte vet hur mycket jag äter av allt. Vill inte få ångest nu när jag äntligen har lov. Blää...! Jaja en positiv sak är ju att man ser mina nyckelben mycket och lite av bröstbenen/ revbenen på bröstet. Om det går så här bra i kroppsutvecklingen så kommer jag bli fett snygg till sommarlovet ^^ mihihi

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0