Let Go, Let Skinny

Åt lite, dock spydde jag upp det med det blev ca 800-1000 kcla idag. Alldeles för mycket. Imorn ska det bli som förut, under 500 kcal. Kommer som tur träffa MJTS imorn efter skolan så det kommer att ge mej stöd. Så imorn på morgonen blir det en kopp "Cup a Soup - Minestrone" (75 kcal) och ltie lätt yoghurt så att det blir undner 100 kcal på morgonen, och sen i skolan en WASA macka (160-200 kcal beroende vilken jag tar) och sen hemma blir det sallad m sås och lite veggo mat (högst 200 kcal). Så det kommer någ bli bra, plus så ska jag träna lite, minst 200 kcal ska bort! Kommer troligtvis ta en promenad och 30-40 min styrka.
.
Ska ta en dulco och sen gå o sova så att jag kan vakna tidigt imorn och plugga lite på morgonen, har prov imorn.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0