Lång dag

Har varit ute i stan nästan hela dagen och tittat runt lite i affärer som är så dyra att jag inte ens vågar gå in där för jag är rädd att välta något med min feta kropp. Dock hittade jag en jätte söt plånbok som jag verkligen villha. den kostar 3.559 kr tror jag men som tur fyller jag år på tisdag så jag kommer "bara" behöva betala hälften om mina päron tar beslutet att ge mig den. Fast OM jag kommer få den så måste jag först samla in alla pengar dvs ca 1750 kr, innan jag kan få den. Har redan 600 elr 700 så en måndag så har jag den :D. Haha hoppas jag. Vill verkligen ha den.
.
Svar till v, inlägg: Suketter är som sötningsmedel dvs typ små "tabletter" som löses upp i dryck och smakar sött med 0 kcal :D så det är bra för då kan jag äta dem utan att få i mig onödiga kcal. Tror jag ska ta några nu...

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0