Jaa du...

Så sitter man och gör läxor med en värkand emage. Hetsad ei mig coscos, grönsaker med dipp och cup a soup och spydde upp altt med gråtande ögon tills bara magsyran kom upp. Har ont i magen nu. Aså verkligen värk... Ska ta två alvedon och stilla smärtan, både den psykiska och fysiska. Ska väga mig också emn kommer troligtvos att väga mkt pga av mitt blöta hår fast det borde jämna ut sig med vattenmassa jag förlorade under dushen...
.
Ska träna lite mage och rumpa nu. Kanske lite bakre lår en absolut inte främre för vill inte se ut som en gladiator efter skidresan till Åre med familj :P Kommer få största låren eftersom mina lårmuscler byggs upp hur lätt och snabbt som hels, till skilnad från mage och rumpa som bara är fett :/

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0