I know what boys like

Och de gillar smala och vackra tjejer, en sån som jag vill bli! Kommer att bli... Hoppas jag :P
Nationella gick ganska bra faktiskt. Trodde iallafall att det skulle bli värre, precis som mitt horoskop sa idag :P haha.
.
Vet inte hur många kcal jag åt idag men ca: Frukost: 2 finn chrisp m light philadelphia, lätt yoghurt (110 kcal), Lunch: varm choklad, sallad, lite veggomat (270 kcal), middag: red bull light, sallad m sås, yoghurt (150 kcal). Totalt (ca): 530. Ja, nästan mitt mål, så imorn kommer jag äta under 500. Sakta men säkert trappar jag ner på kcal tills jag kommer komma under 500, och sen under 400, och sen under 300. 200 kcal (högst) är mitt mål. Och när jag menar 200 kcal menar jag allt jag stoppar in i min mun, så jag får inte ens hetsa, ochd et har jag inte gjord idag :D Kommer nog bli första dagen på länge som jag inte gjort det. Skäms så när jag hetsar och spyr :(

.

Kommentarer
Postat av: anonym

Asså Veronika du är inte ens tjock!

2012-02-09 @ 21:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0