Gamla jag?

Inte bra! Tjejmiddagen blev ett helvete! Elelr det var ju trevligt och kul men jag åt säkert över 3000 kcal det här dygnet med dom! Åh... Svalde en dulco i går kväll och fyra dulco på morgonen idag. Vågar inte väga mig helt seriöst. Har ångest ångest ångest ch vill bara dö. Ska dricka te och äta suketter nu för att försöka få bort ångesten. Mår dåligt. Vet inte om jag orkar gå t skolan imorn. vill dö. Mår dåligt. Det känns som om jag var mitt gamla jag, hon som åt och åt och var fet, inte för att dte är någon skillnad kroppsmässigt nu men i alla fall. T.o.m. mitt Ana armband ramblade av för hon blev så beskviken på mig! Det bara ramlade av och jag blev rädd, rädd för att hon kommer straffa mig, rädd för att hon kommer att överge mig. Hon får inte göra dte, jag behöver henne...

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0