Födelsedags presenter

Det värsa är när man fyller år om en dag men fortfarand einte vet vad man  kommer få i present. Eller jag vet vad jag vill ha men mina jävla päron vill inte ge mej det så fu*k it! Men en sak jag vet är att jag inte kommer vilja äta imorn. Fast så blir det ju inte. Vrf? Jo för till frukost kommer det säkert bli tårta och till middag nån fet god mat så jaa... Hejsan hoppasan feta jag! Ska ta lite sallad och miso-soppa och lugna mej för min ångest är stor inför imorn. Och jag som inte kommer vara perfekt till min födelsedag, utan fet och ful, som alltid. Ska ändra på det till min nästa födesledag iaf. Har ju ett år och en dag på mej så det är lugnt ^^ haha Kommer ju vilja nå 45 till sommarlovet men troligen kommer jag inte klara det. Jag här ju knappt gått ner ett skit den senaste tiden... Ska iaf börja träna yoga varje morgon och yoga minst 5 timmar i veckan när det börjar bli just ute så att jag orkar gå upp på morgonen.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0