Falling down a hole

De gick grymt dåligt på nationella. Var så stressad att jag läste fel på en del uppgifter :( Jaja hoppas läraren ser att det var bara några slarv fel och inte utgå från nationella helt och hållet.
.
Ska steka en vårrulle nu (~130 kcal) och titta lite på tv. E grymt trött!!! och vill bara såva men måste plugga lite idag. Vi har fett mkt plugg nuförtiden så jag hinner aldrig träna. Jag skulle kunna träna nu ist för att titta på tv men jag är för trött för det... Vill bara gå och dö innan mitt liv blir värre...

.

Kommentarer
Postat av: ache

tycker du ska påpeka till läraren att du var väldigt disträ och nervös under det nationella och att han/hon borde ha överseende med detta

2012-02-07 @ 22:36:50
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0