Drömben

Sitter vid tv:n och tittar på amazing race. Ska nog träna lite, typ situps, plankan, rump- och benövningar osv. Bara lite snabbt, typ 20 min, men imorn och/ eller på onsdag kommer jag att träna lite mer och på tisdag och/ eller torsdag ska jag gå o gymma. Behöver det för jag börjar få dålig kondis och bli fet. Mina muskler försvinner :( Hade större magmuskler förut men nu... Man ser dom nästan inte. Så får det inte bli! Ska kanske åka till Åre under sportlovet, och då tränar man låren som fan så lår behöver jag inte träna nu, utan jag vill helst satsa på mage och rumpa. Det är det viktigaste till beach 2012!!! Speciellt benen. Hos mig försvinner magfettet först, konstigt nog för hos andra så försvinner det oftast sist, men jag har däremot problem med ben och rumpa. Jag har ALLTID haft stora ben och en fet rumpa och det är det jag vill få bort nu. Jag vill ha mellanrum mellan låren. det är målet!
Har någon kanske tips på hur man får mellanrum mellan låren och mindre lår?

Drömben... Dreggel!!!
.

Kommentarer
Postat av: ache

enda tipset är ju att träna och se till att träna både insida och utsida lår! kolla bodyrock.tv för tips (:

2012-02-15 @ 08:51:28
URL: http://ourskinnylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0