Day 30: 10 Facts About You! And Now What Are Your Stats?

1. Jag är brunhårig med grön-bruna ögon.
2. Jag har inga talanger. Är helt talanglös och jag är onödig i denna värld.
3. Jag är singel eftersom jag är oälskbar. Vet inte vrf :'(
4. Jag har "social fobi" och gillar inte att vara i folkmassor för jag känner mig inte bekväm då.
5. Jag har skadeglädja och skrattar när andra slår sig. Det är inte bra men jag bryr mig inte om folk inte gillar det.
6. Jag älskar blåbär. Jag <3 blåbär och blåbär är mitt liv.
7. Jag har ingen stil. Jag vet inte vem jag är när det gäller klädstil och jag har bara på mig vad som helst.
8. Jag satsar på framtiden och tänker att det kommer bli bättre i framtiden bara jag blir smal. Satsar på skolan och gymnasiet snart :)
9. Min favorit film är Matrix och X-men + de flesta skräckfilmer. Inga tjejiga filmer nej! Jag älskar skräck, Sci-Fi och action. Orkar inte titta på långtråkiga dramafilmer och comedier (finns undantag!)
10. Älskar skor! Dock så har jag inte råd med så många men de skor jag har älskar jag :D Ska faktiskt gå och köpa några i veckan så det blir kul :)
.
Vikt: 57.3
Längd: 173
Bmi:19.1
Nöjd: Nej!
Målvikt: 45 kg
Ångest-meter: Hög


Kommentarer
Postat av: God Vän

Varför lurar du dig själv? Du gör inte dig själv en tjänst genom att göra så här...

2012-02-20 @ 16:32:03
Postat av: Ida

8an, jag har tänkt likadant såååå många gånger, tillslut lyckades jag gå ner mer än 30 kg och mitt helvete blev bara ännu värre...... Du verkar inte vilja bli frisk men jag hoppas verkligen du lyckas ta dig ur den där skiten. Kram kram

2012-03-24 @ 12:30:54
URL: http://idaaniklasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0