Cola på tom mage

Vaknade ca 9 idag och har tittat på skins sen dess och druckit cola zero. Känns bra. Jag gillar att dricka cola på tom mage. Visst, det är obehaglit men det visar att jag har kontroll, att jag kan dricka cola men inte äta. Har ju inte ätit någon frukost fastän mina päron klagar hela tiden: "Ska du inte äta frukost med oss?" Fan att jag vill det, jag vill varken äta frukost eller vara med dom så verkligen N.E.J.
.
Ska plugga idag och ta det lugnt. Har svårt att sova nuförtiden. Ganska irriterande eftersom det är bra att sova: Mab förbränner kcal och man kan inte äta om man sover + man känner inget sug. Vill bara lägga mej ner och sova bort mitt liv tills jag blir smal...

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0