Bästa vännen, största fienden

Det är vågen... Eftersom jag frossade i mig taco igår och inte spydde upp det utan tog dulco ist så vägde jag mer än väntat: 57.4 kg. Jag hde planerat på 55 vid det här laget, men nähä. Kommer nå det iaf tills sportlovet om två veckor dvs 2.4 kg på två veckor. Och om jag kaffe/te/cigg fastar idag så kanske jag når under 57 tills imorn.
.
Tittar på skins och dricker kaffe med mjölk och 2 suketter nu (25 kcal). Blev ganska mätt. Kommer ta en cigg senare eftersom mina päron ska till kyrkan och min syrra ska ut och dela ut CV så jag kommer vara ensman hemma. Kommer säkert smutsa till det i köket så att det ser ut som om jag ätit. Plus kommer kunna röka hur mkt som helst utan att någon märker :P

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0