Att inte lyssna på sig själv

Efter att jag gjorde ett vackert inlägg om att inte äta så går jag ju en timme senare och proppar i mej en taco. Lyckat? Tpg 2 dulco för att få bort det så snabbt som möjligt. Kommer som sagt att kaffe och te och cigg fasta. Så ingen saft, olyckligt nog.... Fast om jag kommer bli skit sötsugen och kommer vilja proppa i mej mat så kan jag ta ett glas saft för att få bort suge om inte cigg funkar. Jag menar det är ju bara 2 kcal per glas? :P
.
Ska titta vidare på skins tills jag blir så trött att jags omnar vid datorn så att jag sover mycket. Imorn blir det skins och plugg samt kaffe-fasta. Ska oxå väga mej imorn på morgonen om jag kommer ihåg det. Vill ju veta hur mkt jag väger :)

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0