3 alvedon

Ont i huvudet. Tog 3 alvedon men det hjälper inte. Ska kanske ta mer, då kommer all ångest att försvinna.
Stannar hemma idag från skolan. Vaknade av att få en ångest attack. Kunde inte andas och ville bara dö. Mamma ville först inte låta mig stanna, men efter ett tag gav hon upp. Så nu sitte rjg i min säng och ska träna snart. För att få största effekt när man tränar mage ska man vara tom dvs inte ätit något och jag har inte ätit och ska träna min mage i ca 30 min. Ska ut på promenad sen också, runt 9/10 så jag kommer iaf träna lite och inte bara ligga i min säng.
.
Så imorn åker jag till Åre och ska åka skidor. Eller vi kommer åka hemmifrån imorn men åka skidor på söndag. Vi kommer bila i 10 timmar!!! Jag kommer må fett dåligt av att inte röra mig. Bara sitta i bilen och lata sig i 10 timmar är hemskt.... Ska till skolan sen för att hämta en del böcker så att jag kan plugga medans vi åker. Kanske tar med min laptop så att jag kan titta på filmer.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0