VS?

Tittade på Victoria Secret hela dan ida. Har tänkt: Hur kan de hålla sig så smala men ändå äta? Så jag googlade och tittade hur de äter och tränar osv och de äter nyttigt "normalt" men träniar mycket. ska börja med så. Ska träna 3-4 ggr i veckan, helst gym, och äta väldigt nyttigt men så att jag blir mätt. Ska t.ex. kasta bort allt godis och sötningsmedel (få bort sötsuget) och äta färsk, ekologiskt och hemlagat. Jag kommer bara äta mat som jag själv kontrolerar, dvs i restauranger och i skolan osv kommer jag äta rått för jag vill själv kontrolera hur maten e tillagad: inget friterande med massor av fetto och kanser-framkallande oljor osv. Jag ska bli nyttig iaf :) För har planerat att kanske gå in i modevärlden mer. Ska därfr verkligen konsentrera mig på min kropp och hy för att bli modellig, speciellt Victoria's Secret modellig. Har planerat att gå in mer under sena första året i gymnasiumet, dvs om ett år. Min kompis har jobbat som hårmodell så kan kanske fråga henne plus min kompis lillasyrras mamma e typ modell så kan kanske knyta lite där med Xd haha men få se hur det blir. Måste först de ut som en modell innan jag vill bli modell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0