May is my bitch, and I know how to handle bitches!

Då har man inte uppdaterat på ett tag... Har blivit jätte dåligt på det! Men imorn, eller om 1 min, så är det maj och då tar jag nya tag!
.
Så valborg... Belv lite crazy, inte alkoholmässigt (fast jag tog några klunckar kalorifylld bärs) men jag träffade en sät kille som jag hamnade i armarna på. Kanske på hans läpapr till slut, och kanske ett strul? Haha woups bad ass Veronika :P Nee men inget allvarligt enligt mig eftersom jag inte är en hora och endast strulat med 1 kille innan ( + oskuld) och denna kille var verkligen söt måste jag erkänna! Nu har jag ett skäl att bli fin, så jag inte blir den där feta engångstjejen man strulade på valborg. Nu gäller det att bli fin så att han vill ah mig i framtiden och så att han inte skäms att se mig på stranden, om det blir något då :P.
.
Så maj.... Ny start. Under 1000 kcal per dag och det mästa grönsaker och sötsug = frukt (t.ex. smoothie utan socker) och proteinrikmat som tofu och veggo saker. Ska oxå för en gångs skull börja träna som fan. Minst 2 ggr i veckan, MINST. Vill inte sätta ribban för högt så jag sen får ångest....

.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0