Sängen är så välkomnade, nästan lockande.

Så då har man ångest. Efter en fetfull tjejmiddag så dansade vi som galna igår men det hjälper inte. Jag har varit sur hela dagen idag pga all ångest från maten som jag vräkt i mig. Idag åt jag 5 st knäckebröd med mild lätta (120 kcal), 0.8 l lätt yoghurt (300 kcal), bär med lätt kesella (150 kcal) och glass med kex (200 kcal) och det e bara idag! Så jaa... ni kan se vrf jag mår dåligt... Ska skärpa mig imorn och fatsa. Och eftersom jag har skola så är det en väldigt liten chans att jag hetsar elle räter i onödan :) Så jag har saknat men ändå inte saknat skolan. Plus nunär jag har blivit friskare (inte helt frisk) från förkylningen så kanske jag ha orka i kroppen att gå och gymma. Jag har varit helt slö och trött i kroppen under påsklovet, vissa dagar sov jag t.o.m. 12h. Men nu kommer det ändras när skolan börjar och jag äntligen har ett skäl att stiga upp ur sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0