Motivation is what gets you started. Habit is what keeps you going.

Då ska jag fasta imorn. Jag måste få igång min kropp, få den att bli van vid att få lite mat och lite sötsaker och fett och kalorier. Vecka 14 ska jag trycka till mig. Under påsklovet vecka 15 kommer jag träna varje dag och äta under 700 kcal, varje dag, no exceptions. Sen kommer jag fasta 3 dagar efter lovet. Under lovet kommer det vara svårt eftersom jag kommer vara runt mina päron 24/7, men efter lovet då jävlar :D haha nee men jag kommer att fasta imorn. Kommer bli svårt, men hejsan tuggummi, miso-soppor, te/kaffe och cigg! :D

ME!!!

Kommentarer
Postat av: Minus

Ja precis! Jag skrev min nyss, och det känns bra att ha det svart på vitt, annars glömmer man lätt :)

Kör hårt!

2012-04-01 @ 19:30:56
URL: http://minus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0