Mirakulösa drömmar

Vaknade av att min dröm gick för långt. Den var ganska intensiv, stark, så jag vaknade med ett ryck. Känner mig fortfarande ganska uppskakad.
.
Ska i alla fall till djurgården idag med mamma och ta några bilder. Fick låna pappas "professionella" fotografi sett så jag e riktigt glad idag :D FAST min mamma kommer ju vilja dra emd mig och äta masor av mat, men jag måste behärska mig och inte äta. Ska ta med mig tuggummi i masstal och suketter, då kanske jag inte kommer att äta som ett monster haha. Ska försöka fatsa så mycket som det går idag, men kommer ju inte kunna göra det hela dagen. Hittills har jag druckit fun light och te samt tugummin. Hoppas att det kommer gå så bra resten av dagen, men jag vill i alla fall äta under 500 kcal idag.

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0