Lycklig fet flicka

Så äntligen en lyckad fatsa! Allt jag fick in i mig är: 3st blåbärsteen, 1st äppelpajte, 1 vanilla coke zero, massor av tuggummin plus att jag tränade ca 50 min yoga+styrka, skola plus promenad så jag ligger på minus :D Glas liten flicka. Vi åkte till mataffären för att köpa till lite mat (bl.a. mjölk, ägg, bröd mm) och min pappa köpte godis, choklad och massor av annat gott men duktig liten flicka som jag är så åt jag inget, fastän mitt fastsug och fastmage. Känner mig ganska stolt måste jag erkänna för jag har inte lyckas med en fasta på ganska lång tid så det här har motiverat mig mycket! Åh e så glad nu!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Är det du på bilden? Fina kläder =)

2012-04-17 @ 09:28:38
Postat av: Alice

Roligt att någon lyckas, fastar också just nu.

2012-04-17 @ 11:28:12
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0