Kyla som sprider sjukan

Skulle gå o gymma igår. Blev inget avd et. E sjuk, hemskt förkyld! Trodde det skulle bli bättre så jag sov över hoss kompis som bor på Södermalm. Vi hade fett trevligt förutom att vi åt! Sen till fukost blev det inte bättre: 2 mackor med ost och en skål musli och yoghurt. Sen tog jag en till skål, fast lite senare, plus att jag drack en det oboy. Mår dåligt och jag fylls av ångest, verkligen fylls. Mår dåligt och jag vet inte om det blir gym imorn eftersom jag e sjuk. Men gym på tisdag blir det i alla fall .Men omron måste jag oxå plugga så hela helgen e skit. Mår dåligt. Saknar vänner. Vill dö


Kommentarer
Postat av: Alice

ÅÅ, vill bara hålla om dig, det känns säkert bättre när du mår bättre<3

2012-04-22 @ 11:12:26
URL: http://a-tale-of-truth.blogspot.com/
Postat av: Kolla in här

http://proanalifestyle.blogspot.se/

2012-04-22 @ 20:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0