I've got a really bad disease. It's got me begging on my hands and knees

Såklart! Jag och mamma åkte till Djurgården och gick ill ett litet sött café. Och det ända vegetariska som fann sdär var våfflor med grädde och sylt eller en paj (broccoli eller ost) så såklart tog jag det "nyttigaste": broccolipajen. Den var medelstor så jag gissar att dne hade runt 400 kcal. Och efter det så åkte vi hem. Vrf tog vi inga bilde roch tog en promenad? För det började regna! Plus så hade jag huvudverk (förfyld) pchd et var svinkallt. Helvete-dag... PLUS när jag kom hem så var jag verkligen sötsugen, så idiot som jag är tog jag lite chips (200 kcal), sallad med fetfri dressing, lätt knäckebröd och kesella (170 kcal). Så som ni ser har jag ätit mycket idag, dvs imorgon fasta! Det gick bra med morgon fastan idag så om jag kommer på vad som gick snett idag kan jag fixa det tills imorn. Plus ska gå på en PW imorn och lite styrka hemma, om jag orkar... Jag e verkligen skit förkyld. Åh, jag hatar att vara sjuk...

.

Kommentarer
Postat av: Missa

vill också kunna gå klädd som hon med knä strumpor :( så vackert, men en dag så

2012-04-15 @ 17:56:38
URL: http://perfectlythin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0