I'm so sick of being sick

Så jag försöker att hålla mig borta från min familj och hus genom att vara ute i stan och med kompisar så mycket som möjligt, men idag blir det iget sånt eftersom jag e skit sjuk. Låter som en pingvin när jag pratar haha XD Skulle vilja göra ett videoinlägg när jag pratar men jag vet inte riktigt. Det e ju en big deal det första videoinlägget för det e ju så att ni kommer att se mig och höra mig, se hur jag är egentligen och det första inlägget blir ju lite cp om jag e sjuk haha xD kanske någon annan gång.
.
Så det blir inget gym denna helg efterosm jag e riktigt sjuk. Är typ fastbunden i sängen av min förkylning,
Idag åt jag kesella blandat med sockerbri o-boy (150 kcal) och en bit hembakad scone med äppelmos. Vet inte hur många kcal det var i sconen men inte så mycket eftersom den e bakad på havregryn och kruskakli. Ska i alla fall fortsätta med att trycka in kalorisnåla recept, dieter och thinspo i min thinspobok. Visar upp den sen.


Kommentarer
Postat av: You're beautiful

http://www.youtube.com/watch?v=Klh9TLeAblc

2012-04-22 @ 20:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0